Gluren bij de Buren, 3 juli a.s.

Fonteinkerk – Tuin van Zuid doet mee met Gluren bij de Buren!

Gluren bij de Buren is het festival waarbij het vloerkleed het podium en de bank de tribune is. Zijn de optredens in de tuin? Dan zijn de tuinstoelen het nieuwe rode pluche, en het terras de balletvloer. Enthousiaste Amersfoorters stellen hun huiskamer of tuin open voor een act en voor publiek uit de buurt .Gluren bij de Buren biedt plaats aan amateurpodiumkunstenaars uit Amersfoort en omgeving. Denk hierbij aan dans, theater, muziek, poëzie en nog veel meer!

DE FONTEINKERK – TUIN VAN ZUID doet mee! Wij ontvangen zondag 3 juli de band: ‘Anybody Out There’, een Pink Floyd Tribute band. Meer informatie over de band vindt u HIER, een impressie van hun muziek vindt u op Soundcloud.. Meer informatie over Gluren bij de Buren én het gehele programma vindt u HIER.

KOMT EN GENIET ZONDAGMIDDAG VAN DE MUZIEK EN DE TUIN! Tijden: 13.45 en 15.15 uur