Bloemengroep

De Bloemengroep, vermoedelijk de meest onzichtbare én de meest zichtbare commissie van de Fonteinkerk. Zichtbaar, omdat zij de wekelijkse bloemengroet van de gemeente verzorgen. Onzichtbaar, omdat het meeste “werk” buiten het zicht plaatsvindt.

De wekelijkse bloemengroet van de gemeente is bedoeld om mensen een hart onder de riem te steken, te feliciteren of te bedanken. In de viering op zondagochtend staat het boeket op een prominente plaats op de liturgische tafel. Naast de bloemengroet zorgen zij ook voor de aankleding van de kerk tijdens Advent en de Stille Week. Indien u in contact wilt komen met de Bloemengroep, stuur dan een EMAIL of vul het contactformulier van deze website in.

De Bloemengroep zorgt bij bijzondere gelegenheden voor bijzondere bloemschikkingen, zoals tijdens Advent, de Stille Week of bij Gemeentezondagen. Foto-impressies met een korte uitleg vindt u via de buttons hieronder.

bloemengroep

De Bloemengroep, seizoen 2019-2020, v.l.n.r. Coby de Graaf, Marco Last, Roeleke de Witte, Nynke Ottink, Fleur Vroege en Roelie Schilt.

Pinksteren 2018.

20170319_40dagentijd_i

Schikking tijdens de Veertigdagentijd in 2017.