Muziek en Ontmoeting

is een concertreeks in de Fonteinkerk die zes keer per jaar plaats vindt. Het initiatief wordt ondersteund door de diaconie en heeft tot doel om mensen uit de buurt en daarbuiten met elkaar in contact te brengen en om een moment van afleiding te bieden aan diegenen die daar behoefte aan hebben.

De concerten zijn altijd op een zondag van 12.00 tot 13.00 uur met aansluitend een gratis lunch. De invulling van de concerten is zeer gevarieerd: vocaal, instrumentaal, lichte muziek, klassiek of liturgisch. Het merendeel van de gezelschappen is professioneel of semiprofessioneel, met name van buiten de Fonteinkerk, maar ook met muzikanten vanuit de eigen geledingen. Ieder jaar wordt afgesloten met een feestelijk Festival of Lessons and Carols als opmaat naar Kerst. De lunch aansluitend op ieder concert wordt verzorgd door een betrokken team van vrijwilligers die met veel creativiteit en inzet iedere lunch tot een waar feest maken.

De concerten worden erg gewaardeerd door zowel het publiek als de musici. Veel gehoorde opmerkingen hebben te maken met ontspanning, professionaliteit, mooie akoestiek en het contact na afloop tijdens de lunch. Muziek en Ontmoeting laat zien dat muziek een universele taal is die mensen samenbrengt, met elkaar verbindt en verschillen tussen mensen overbrugt.

Indien u in contact wilt komen met de organisatoren van Muziek & Ontmoeting, vul dan het contactformulier van deze website in.

Programma

De volgende concerten vindt u terug in de agenda van deze website, klik HIER om naar de agenda te gaan.

Nieuwsbrief

Wilt u per e-mail op de hoogte worden gehouden van de concerten? Vul dan onderstaande formulier in.

Inschrijven nieuwsbrief Muziek en Ontmoeting

Door dit formulier in te vullen en te verzenden schrijft u zich in voor de nieuwsbrief van Muziek en Ontmoeting.

Please wait...

Fijn dat u zich heeft ingeschreven voor de nieuwsbrief van Muziek en Ontmoeting. U ontvangt een e-mail om uw inschrijving te bevestigen, pas daarna is uw inschrijving volledig.