Expositie Van Palmpasen tot Pinksteren

15aprDe hele dag07junExpositie Van Palmpasen tot PinksterenMet werk van Jeltje Hoogenkamp-Jansen

Details van het evenement

Expositie Van Palmpasen tot Pinksteren

“Van Palmzondag tot Pinksteren” heet de expositie van de Culemborgse kunstenares Jeltje Hoogenkamp-Jansen. Haar exposities vinden plaats in een galerie, maar meestal in openbare ruimtes (ziekenhuis, universiteit, bibliotheek en –vooral – kerkelijke gebouwen) bij voorkeur rondom een thema. Het geëxposeerde werk van Jeltje bestaat ditmaal uit een serie schilderijen bij liederen uit het liedboek der kerken.

Meer informatie over het werk van Jeltje Hoogenkamp vindt u hier.

De expositie loopt van 15 april tot en met 7 juni 2018 en is iedere zondagmorgen van 11:30 tot 13:00 te bezoeken (andere dagen / tijdstippen na telefonisch overleg met de koster 033-4614995 of 06 42028436).

April 15 (Zondag) - Juni 7 (Donderdag)(GMT+00:00)

Get Directions