Expositie Andries Fidder

06sepDe hele dag22novExpositie Andries FidderExpositie in de Fonteinkerk

Details van het evenement

Expositie Andries Fidder

Andries Fidder is een kunstenaar uit Zutphen. Zijn schilderijen ademen een figuratieve en soms poëtische sfeer. De ontmoeting met mensen is een terugkerend thema. Mens en dier in verbondenheid met de schepping. Het creatieve proces van het leven krijgt volop de ruimte in deze expositie. Ook zijn en zeer recente werken bij, gemaakt in de Coronatijd waarin kwetsbaarheid te zien is.

De expositie is vanaf 6 september tot en met 22 november 2020 te bezoeken in de Fonteinkerk / Huis van Zuid, iedere zondag na de viering, vanaf 11:30 uur. Wij verzoeken u om bi uw bezoek rekening te houden met de Coronamaatregelen (handen desinfecteren bij binnenkomst, looproutes aanhouden en afstand houden). De expositie is ook op afspraak te bezoeken, om een afspraak te maken kunt u telefonisch contact opnemen met de Kunstcommissie via (033) 4945920.

Meer informatie? Neem via het CONTACTFORMULIER contact op met de Kunstcommissie.

September 6 (Zondag) - November 22 (Zondag)(GMT+00:00)

Get Directions