TOP2000 kerkdienst

10dec10:00TOP2000 kerkdienst

TOP2000 kerkdienst

Zondag 10 december 2017 organiseren we weer een Top 2000 kerkdienst in de Fonteinkerk . We luisteren dan naar popsongs over geloof, hoop en liefde. Fonteiners en andere bezoekers kunnen invulling geven aan deze dienst door vooraf aan te geven welk liedje hen inspireert, troost biedt, blij maakt of hoop geeft. De keuze voor een liedje mag je tijdens de dienst toelichten (eventueel kunnen we jouw motivatie ook voorlezen als je je daar wat gemakkelijker bij voelt). Populaire popsongs tijdens vorige Top 2000 kerkdiensten waren: ‘Mag ik dan bij jou’, ‘Imagine’, ‘Avond’, ‘Stairway to heaven’. Heel mooi als we deze liedjes weer horen maar uiteraard zijn andere suggesties meer dan welkom.

Mail je deze met een korte motivatie naar ons? In verband met de voorbereiding op de dienst, vragen we je om voor 27 november ‘17 te reageren.

(Zondag) 10:00(GMT+00:00)