Dit evenement is onderdeel van een serie.

Stiltemomenten tijdens de lockdown

28dec(dec 28)19:0014jan(jan 14)21:00Stiltemomenten tijdens de lockdownOm de stilte te ervaren, een kop koffie te drinken of bij te praten.

Details van het evenement

Kort na uitbreken van het Coronavirus, in het vroege voorjaar van 2020. is de Fonteinkerk gestart met een Stiltemoment. Dit kreeg een vervolg tijdens Advent 2020 en de 40 dagentijd in 2021. Tijdens de huidige avondlockdown organiseert de Fonteinkerk opnieuw Stiltemomenten.

Op maandag, woensdag en vrijdag van 19 tot 21 uur en op zondag, dinsdag en donderdag tussen 14 en 16 uur is de kerk open. Om de stilte van de kerkzaal te ervaren, een kaarsje te branden, een kop koffie of thee te drinken of een ontmoeting. Welkom!

Uiteraard zijn tijdens het Stiltemoment de voorzorgsmaatregelen rond het Coronavirus van kracht. U wordt actief naar uw coronatoegangsbewijs gevraagd.

Wilt u meer weten over het Stiltemoment, neem dan via het CONTACTFORMULIER contact met ons op.

December 28 (Dinsdag) 19:00 - Januari 14 (Vrijdag) 21:00(GMT+01:00)

Get Directions