Nachtlicht

06mar20:0023:00NachtlichtEen rustpunt op je vrijdagavond, in de binnenstad

Details van het evenement

Nachtlicht

NACHTLICHT IS MIDDEN IN DE STAD EEN LICHTPUNTJE VOOR JEZELF, ALLEEN EN TOCH OOK SAMEN.

nachtlicht maart 2020Vrijdagavond 22 november was de eerste editie van Nachtlicht. Honderden mensen kwamen langs in de Joriskerk. Om een kaarsje aan te steken, om zo maar even te zitten en tot rust te komen op deze eeuwenoude plek, om te luisteren naar de prachtige muziek. Wat een bijzondere avond was het.

Op vrijdagavond 6 maart vindt voor de tweede keer Nachtlicht plaats. Een moment van rust op de vrijdagavond voor iedereen in de stad Amersfoort. Welkom!

Joriskerk, gevuld met kaarslicht

Als je binnenkomt bij Nachtlicht wijst een pad van honderden lichtjes jou de weg naar de open ruimte voor het koor van de kerk. Je kunt je lichtje daar neerzetten en plaatsnemen in de banken eromheen. De Stadsdominee is er
voor een kort gesprek of zegen.

Meer weten over de Stadsdominee? Klik dan HIER om haar website te bezoeken.

(Vrijdag) 20:00 - 23:00(GMT+00:00)

Get Directions