Sobere maaltijd in de 40 dagentijd

11mar18:00Sobere maaltijd in de 40 dagentijdInkeer en bezinning op weg naar Pasen

Sobere maaltijd in de 40 dagentijd

sobere maaltijdEen tijdlang je onthouden van het gebruik van bepaalde dingen. Het kan gaan om snoep, het drinken van alcohol, of gebruik je de auto wat minder of helemaal niet.
Een dag geen computer of iPhone, geen tv kijken. Het is een tijd van stilstaan bij jezelf, bij anderen, bij de wereld om dichter bij het verhaal van Jezus en God te komen…op weg naar Pasen. Natuurlijk kun je hier thuis bij stilstaan, maar het kan ook als gemeenschap in de kerk. Je voelt hiermee de verbondenheid, om samen op weg te gaan naar Pasen. Wat moet je doen om deel te nemen aan deze sobere maaltijd?

Je neemt belegde boterhammen mee naar de kerk. Deze leggen we op schalen en delen zo met elkaar. Wij zorgen voor thee, koffie en melk.

Op 11 maart vertelt Annemieke Geerse iets over de Speelgoedbank Amersfoort. Wil je meer weten over de Speelgoedbank, klik dan HIER.

Op 18 maart spelen Tiny en Tineke een voorstelling in hun poppenkast, met een knipoog naar het thema.

Inloop vanaf 17:30 uur
Maaltijd tussen 18:00 en 19:00 uur.

Meer informatie per e-mail bij Wilma Hornsveld.

(Woensdag) 18:00(GMT+00:00)