Expositie Anneke Kaai

03oktDe hele dag26novExpositie Anneke KaaiExpositie in de Fonteinkerk

Details van het evenement

Expositie Anneke Kaai

Van 3 oktober t/m 21 november exposeert de kunstenares Anneke Kaai uit Giessenburg in de Fonteinkerk. De serie schilderijen van haar hand genaamd “Gebeden” die in Huis van Zuid te zien zal zijn verwijst naar verschillende gebeden uit het Oude- en Nieuwe Testament. Ongeveer 15 werken zullen worden tentoongesteld.

Anneke Kaai- van Wijngaarden, geboren op 5 februari 1951 te Naarden heeft na een klassieke opleiding aan de Gooise Academie voor Beeldende Kunsten op de Gerrit Rietveld Academie in Amsterdam gestudeerd en volgde daar de docentenopleiding. Haar schilderijen zijn geïnspireerd door Bijbel en geloof.

Anneke zegt zelf: “Inspiratie met een hoofdletter betekent voor mij: ingeblazen worden door de Geest van God. Ik vind dan ook mijn Inspiratie in de Bijbel en in daaraan verwante thema’s en ik hoop dat de kijker iets van deze ‘Inspiratie.”

De website van Anneke Kaai vindt u HIER.

De expositie is vanaf 3 oktober tot en met 28 november 2021 te bezoeken in de Fonteinkerk / Huis van Zuid, iedere zondag na de viering, tussen 12:00 en 13:00 uur. De expositie is ook op afspraak te bezoeken, om een afspraak te maken kunt u telefonisch contact opnemen met de Kunstcommissie via (033) 4945920.

Meer informatie? Neem via het CONTACTFORMULIER contact op met de Kunstcommissie.

Oktober 3 (Zondag) - November 26 (Vrijdag)(GMT+02:00)

Get Directions