Nederland in lock down

UPDATE 11 februari 2021

De huidige lock down is door het kabinet verlengd tot en met 2 maart a.s., het zal u niet zijn ontgaan. Wij zien ons helaas genoodzaakt om ook onze maatregelen te verlengen.

Alle vieringen tot en met 2 maart a.s. worden dus zonder kerkgangers gehouden. Dit betreuren wij zeer, ondanks dat alle vieringen nu via YouTube in beeld worden gebracht. Via https://fonteinkerk-amersfoort.nl/meekijken/ kunt u wekelijks doorklikken naar de uitzending. Uiteraard zijn de vieringen ook via Kerkdienstgemist (audio) te volgen. Alle kerkelijke bijeenkomsten en activiteiten in de periode tot en met 2 maart a.s. zijn eveneens stopgezet, tenzij er een mogelijkheid is om te schakelen naar een digitale vorm. De Stiltemomenten worden ook tijdens de verlenging georganiseerd. Van maandag tot en met vrijdag tussen 19:00 en 20:30 uur en op zondag tussen 14:00 en 16:00 uur bent u van harte welkom!

Namens het moderamen, Rik Vroege, scriba

Voor nadere informatie kunt u zich richten tot Ds. Wim Verschoor of de scriba, via de bekende telefoonnummers, via email, of via het contactformulier van deze website.

40-dagen kalender 2021