Paaswake 2020 live op televisie!

In de Paaswake zingen wij de lof van het licht, als de nieuwe Paaskaars wordt binnengebracht. Een kunstwerk van Willem van Roozendaal verbeeldt dit op heel eigen wijze. We luisteren naar oude, maar altijd weer nieuwe verhalen van hoop. De lezing van het Paasevangelie is het hoogtepunt. En tenslotte gedenken we hoe wij in de doop mogen delen in dit nieuwe Leven.

U kunt deze dienst echter dit keer ook volgen via televisie of via de internetsite van lokale omroep EVA! De dienst begint om 22:00, voorganger is Ds. Leo Koffeman. De viering wordt muzikaal begeleid door Henk Veldman en een gelegenheidskoor onder leiding van Marnix Ruiter.

paaswake 2020

Hoe te bekijken of te luisteren

Televisie
Ziggo kanaal 40
Vodafone kanaal 743
Telfort kanaal 2043
KPN kanaal 1318

Analoge tv
Ziggo 45 (663,25 MHz).

de livestream op de  website van Omroep EVA.

Uiteraard kunt u ook via Kerkdienstgemist luisteren, zoals met iedere viering in de Fonteinkerk kan.
Gebruik daarvoor deze LINK.

omroep eva