Gemeentezondag

Frisse Terugblik op de Gemeentezondag

Een volledige terugblik met foto’s vind je HIER.

Na een periode van intensieve voorbereidingen, een periode die al voor de zomervakantie begon, was het dan zo ver: gemeentezondag! De dag er voor, zaterdag, aan het einde van de middag gonsde de Fonteinkerk als een bijenkorf. Talloze waterdragers richtten hun stukje Fonteinkerk in om de volgende dag hun activiteiten te tonen of in gesprek te gaan met gemeenteleden. Of dat lukte? Dat kun je wel zeggen.

Na een viering waarin Annechien Witteveen tot ouderling werd bevestigd, Louwien Bakhuizen het gouden draaginsigne van de PKN ontving, het gelegenheidskoor onder leiding van Jelle de blik verruimde, het clownsduo Harry en Carolien ons een frisse blik in de spiegel voorhield en Berend van Surksum ons trakteerde op prachtige muziek, verspreidden de aanwezigen zich door en rond het kerkgebouw.

Het prachtige najaarsweer droeg bij aan een zonnige stemming. De inwendige mens kwam tijdens koffie en lunch niets te kort, er bleek een indrukwekkende cateringmachine te hebben gedraaid. Namens de kerkenraad danken wij een ieder voor zijn of haar geweldige bijdrage en aanwezigheid.

Wim Verschoor verzocht ons om in het dankwoord de volgende tekst op te nemen: “In opdracht van de dominee mogen wij ook onszelf een groot compliment geven. We hebben hier als voorzitters veel tijd en energie in gestoken, met een prachtige gemeentezondag als resultaat!” Wie zijn wij om de dominee tegen te spreken?

Een volledige terugblik met foto’s vind je HIER.

Koos Koolstra                                      Rik Vroege