Kandelaar

Misschien is het u al opgevallen, sinds kort staat er bij de fontein in de kerkzaal nog ‘iets’: een kandelaar!

Enkele gemeenteleden voelden al een langere tijd de behoefte om zelf een kaarsje te branden in de kerk, en vonden het erg jammer dat die mogelijkheid er niet was. Daarnaast leek het hen goed en mooi om dit ook te kunnen ‘aanbieden’ aan gemeenteleden, huurders, bezoekers en mensen uit de buurt… Net als ‘op vakantie’ in vele andere kerken in binnen- en buitenland… Een visitekaartje van de kerk: als de kerk open is, zowel door de week als in het weekend, zowel overdag als ’s-Avonds.  Mensen kunnen niet alleen de kunstexpositie bekijken maar ook een kaarsje branden om stil te staan en/of  te bidden voor iets of iemand. Bij de kandelaar ligt een gedachten- en gebedenboek, waar een ieder gedachten en gebeden kunt delen.

duurzame week 033