Gemeentezondag, ‘uitgesproken’ ontmoetingen

Het is zover! Zondag starten we het nieuwe seizoen met een feestelijke gemeentezondag. Een seizoen boordevol activiteiten van KIEM, TOZ, VDO, Muziek & Ontmoeting, Beraadsgroep Eredienst, Basiscatechese, Kunstcommissie, Bloemengroep, Kaarsenmakers, Samen/Ouderen aan Tafel, Poppenkast, Pannenkoekenbakkers. Allemaal wel onder voorbehoud van corona-beperkingen maar mogelijk gemaakt door al die Waterdragers van de Fonteinkerk. Indrukwekkend toch?

Op de gemeentezondag voegen we er nog 1 activiteit aan toe: in de periode oktober-december 2020 kunt u elkaar in kleine groepjes (bijv. in huiselijke kring, maximaal zeven personen) ontmoeten rondom een door een gemeentelid gekozen thema. Zondag zullen zij een onderwerp dat hen na aan het hart ligt, uitspreken en aan u presenteren. In de bijlage (klik HIER om deze te openen) leest u over de 13 thema’s waaruit u kunt kiezen. Elkaar bevragen, naar elkaar luisteren, je ‘uitspreken’ over wat je bezig houdt in het leven, wat je gelooft, wat je bindt aan de gemeente. U zult merken dat je je ook kunt ‘uitspreken’ in beelden, in muziek, door te wandelen of te fietsen. Zo hopen we dat het voor iedereen toegankelijk (ook als u opgehaald moet worden) en aantrekkelijk is om mee te doen.

Behalve zondag in de kerk, kunt u op de bijlage (klik HIER om deze te openen) uw keuze voor een of meer thema’s invullen en mailen naar Koos Koolstra.

Met dank aan allen die dit mogelijk maken, hopen we u zondag in de kerk of via internet te ontmoeten.

Namens de kerkenraad,

Koos Koolstra