Wijkfeest Amersfoort-Zuid 2019

25mei11:0016:00Wijkfeest Amersfoort-Zuid 201925 mei 2019 Juliana van Stolbergpark

Wijkfeest Amersfoort-Zuid 2019

“Muziek, standjes/presentaties van activiteiten en initiatieven in dit stadsdeel, lekker eten en drinken, kleedjesmarkt en kinderactiviteiten. Voor stadgenoten uit Vermeerkwartier, Dorrestein, Leusderkwartier, Bosgebied en de Berg. We mikken dit jaar op 2000 bezoekers.”, aldus de organisatie van het Wijkfeest.

Op zaterdag 25 mei a.s. gonst het in het Juliana van Stolbergpark van de activiteiten. Een greep uit het aanbod: duurzaamheid, gezondheid/ gezond eten, sport, opvoeding, verantwoord speelgoed, zwangerschapsyoga, creatieve cursussen, muziek, coaching, dierenwelzijn, enzovoort.

Samen met de Martuskerk, Bergkerk, de Nieuwe Kerk en de Sint Ansfridusparochie presenteert de Fonteinkerk zich onder de vlag van de samenwerkende kerken in Amersfoort-Zuid.

Meer informatie over het wijkfeest vindt u op de wijkwebsite AmersfoortZuid.info.

(Zaterdag) 11:00 - 16:00(GMT+00:00)