Kaarsen voor Stichting Mikondo

12dec10:0012:00Kaarsen voor Stichting MikondoVerkoop van zelfgemaakte kaarsen voor een goed doel

Details van het evenement

kaarsen voor mikondo

Zoals u wellicht weet giet een enthousiast team vrijwilligers uit de Fonteinkerk al jaren kaarsen van kaarsrestanten. Dit doen we voor de Stichting Mikondo in Congo. Deze stichting geeft kansarme Congolese jongeren de mogelijkheid om onderwijs te ontvangen en helpt hen daarmee aan een betere toekomst.

Op zaterdag 12 december a.s. kunt tussen 10:00 en 12:00 uur gelegenheid om  kaarspakketten te kopen. Deze verkoop vindt buiten plaats, op het plein voor onze kerk. U vindt de Fonteinkerk aan de Robert Kochstraat in Amersfoort-Zuid.

Komt u ook even kijken en een mooi pakket kiezen? Ieder pakket is voorzien van betalingsinstructies, zodat u het bedrag thuis in alle rust kunt overmaken. Donaties zijn als altijd van harte welkom, u kunt daarvoor dezelfde IBAN gebruiken.

Naast de buitenverkoop is het ook mogelijk om een kaarsenpakket te kopen tijdens de Stiltemomenten op vrijdagavond in de Fonteinkerk. Deze vinden tussen 19:00 en 21:00 plaats op 4, 11 en 18 december a.s.

Wilt u meer weten over de Stichting Mikondo, klik dan HIER. Wilt u meer weten over het Kaarsenteam van de Fonteinkerk, klik dan HIER.

Hartelijk dank voor uw bijdrage!

Het Kaarsenteam van de Fonteinkerk.

Uiteraard zijn tijdens de verkoop en het Stiltemoment de voorzorgsmaatregelen rond het Coronavirus van kracht.

Wil je meer weten, neem dan via het CONTACTFORMULIER contact met ons op.

(Zaterdag) 10:00 - 12:00(GMT+00:00)

Get Directions