Muziek en ontmoeting 12 maart 2023

12mar12:00Muziek en ontmoeting 12 maart 2023FONS featuring Erik Renkema

Details van het evenement

Muziek & Ontmoeting over dromen; daar wil je bij zijn!

In deze editie van M&O brengen Erik Renkema, Diederik Blankesteijn en FONS een bijzonder programma over het thema Dromen. Het is de bedoeling om door teksten en muziek de aanwezigen te laten ervaren wat er gebeurt als je je openstelt voor dromen. Net zoals in een kerkdienst oude woorden als nieuw kunnen klinken, of je opeens geraakt kunt worden door een frase in een lied, zo willen we met dit concert de aanwezigen de magie van een droom laten voelen. Dat kun je misschien wel bedenken, maar hoe mooi is het om het ook te ervaren. Woord en muziek kunnen een entree vormen naar die ervaring.

Wat mij betreft is dit concert dan ook een kleine bijdrage aan de eerste twee thema’s van Fonteinkerk Vitaal. Door deze iets andere invulling gaan we op zoek naar een ontmoeting met God en met elkaar. En hoe kan dat nou beter dan door een concert over dromen? Dikke kans dat je geraakt wordt!

Datum: zondag 12 maart 2023
Aanvang: 12:00 uur