Alle 13 goed en meer dan 100 ‘Uitgesproken Ontmoetingen’

‘De gemeentezondag van 20 september was echt tof!’ en ‘Ik heb gekeken en geluisterd naar de Youtube-uitzending, wat een mooie en inspirerende gemeentezondag. Jammer dat ik niet in de kerk kon zijn’. Zo schreven twee gemeenteleden over hun beleving van zondag 20 september 2020.

We beleefden een fijne eredienst (terugkijken kan HIER, terugluisteren HIER), mooie thema-presentaties met gedichten, muziek en filmpjes,  heerlijke koffie en drankjes en zelf gebakken taart geserveerd door KIEM-ers en TOZ-ers.

Dertien gemeenteleden vertelden in 2 minuten over wat hen raakt, hen bezig houdt in het leven en wat dat betekent voor hun geloof. Vervolgens deden ze de oproep aan de Fonteinkerkgemeente: Wilt u daar met mij een keer over praten, in een klein groepje, ergens in een huiskamer of in de natuur?

Een opsomming van de thema’s vindt u aan de onderzijde van deze pagina. Een aantal thema’s werd met een korte video toegelicht, deze zijn af te spelen door op het betreffende thema te klikken.

Meer dan 100 inschrijvingen voor alle 13 thema’s was het overweldigende resultaat. Alle gemeenteleden die zich hebben aangemeld, worden de komende maanden minimaal een keer uitgenodigd om zich in een gesprek, tijdens een wandeling, bij het bekijken van kunst of beluisteren van muziek, uit te spreken over leven, geloof en gemeente van Christus zijn. Drie maanden ‘Uitgesproken Ontmoetingen’, met hopelijk terugkoppelingen daarvan in een paar erediensten in het voorjaar van 2021. Want uiteindelijk willen we ook weer in de kerk vieren en ontmoeten.

Wij houden u op de hoogte!

Thema 1, verwonder wandeling

Thema 3, hoe kijk jij naar geloof