Overwegingen

De voormalige wijkpredikant van de Fonteinkerk, Ds. Wim Verschoor, had de gewoonte zijn overwegingen helemaal uit te schrijven. Hier maakten we dankbaar gebruik van, u kunt in alle rust zijn overwegingen teruglezen. Binnenkort worden de overwegingen off-line gehaald, voordat dat gebeurt zal dit via inFontein kenbaar worden gemaakt.

Hieronder vindt u in chronologische volgorde de overwegingen uit 2022 en 2023 (het jaar dat hij met emiritaat gaat). Klik op de datum en een pdf-bestand opent automatisch.

Andere overwegingen?

Bent u op zoek naar een andere overweging? Luistert u liever dan u leest? Klik dan op de button hiernaast, u wordt dan doorgelinkt naar de website Kerkdienst Gemist. U kunt daar op datum vieringen in zijn geheel terugluisteren.

Via die site kunt u ook rechtstreeks vieringen meeluisteren.