Geloven is stom!

08mar20:00Geloven is stom!Stilstaan bij kritische vragen van jongeren

Geloven is stom!

Jongeren leven in een wereld waarin geloof in een God of actief zijn in een kerk niet zo vanzelfsprekend is. Er kunnen hen kritische vragen worden gesteld als dit ter sprake komt. En misschien stellen ze zelf ook die vragen. Wat zou je moeten en kunnen met dat geloof in God? Wat levert die kerk je op? Is geloven niet iets voor oma en opa, voor kerstavond bij de kerstboom?

Op donderdag 8 maart a.s. zullen we als opvoeders stil staan bij die kritische vragen van onze jongeren.

Iedereen die kinderen van 10-16 jaar opvoedt, thuis, op school, in de kerk, zal deze vragen kunnen herkennen en daar eigen ervaringen over kunnen inbrengen. We willen jou dan ook van harte uitnodigen hierover te komen vertellen en dit te delen.Deze avond begint om 20 uur (tot ca. 22 uur) en wordt begeleid door Miriam Bierhaus.

Let op: deze avond vindt plaats in De Hoeksteen, Klaartje Donzepad 59

(Donderdag) 20:00(GMT+00:00)