Expositie Greetje Baars

04augDe hele dag05oktExpositie Greetje BaarsExpositie in de Fonteinkerk

Details van het evenement

Expositie Greetje Baars

Van 4 augustus t/m 7 oktober a.s. zal er in de Fonteinkerk een expositie gehouden worden van de kunstenaar Greetje Baars.

“Mijn werk wordt dikwijls geïnspireerd door mijn verbondenheid met de Bijbel en de natuur. Geconfronteerd met de grootsheid van de schepping, met de ruimtelijke vrijheid, wordt het moeilijk om voor onszelf te vluchten. Wat ons werkelijk bezig houdt, onze diepste verlangens en heimwee kunnen dan naar boven komen. Dat probeer ik te vertalen in beelden.”

De website van Greetje Baars vindt u hier.

De expositie is vanaf zondag 4 augustus 2019 te bewonderen. Op die dag vindt om 11.30 uur ook de opening van de expositie plaats, in aanwezigheid van Greetje zelf. De expositie bezoeken kan tot 7 oktober 2019, zondag na de dienst of door een afspraak te maken met Dick Westerveld (email).

Augustus 4 (Zondag) - Oktober 5 (Zaterdag)(GMT+00:00)

Get Directions