Online bruiloftsgasten in de kwartetkerken

Zondag 17 januari wordt in een gezamenlijke dienst aandacht besteed aan de band die er is tussen De Hoeksteen, De Bron, Emmauskerk en Fonteinkerk, de zogenaamde ‘kwartetkerken’. Het thema van de dienst is de Bruiloft in Kana

In het jeugdwerk en bijvoorbeeld rond de pastorale toerusting werken we samen. En ook de voorgangers delen kennis en inzet. Nu alle diensten online zijn, hebben we besloten om voor één keer een gezamenlijke uitzending te maken. Hierin komen alle vier kerken aan bod, en doen de predikanten Rein van der Zwan, Wim Verschoor, Berend Borger en Marieke den Braber mee.

De uitzending zal verzorgd worden vanuit De Bron, met digitale inbreng vanuit alle wijkkerken. Het Taizé-koor Amersfoort zal als kwartet haar medewerking verlenen. De uitzending begint om 10 uur en kunt u volgen via Kerkdienstgemist of via de website van De Bron.

Wil je meer weten over dit initiatief, neem dan via het CONTACTFORMULIER contact met ons op.

.

week van gebed voor eenheid