Stiltemomenten tijdens de lock down

Kort na het begin van de beperkende maatregelen rond het Coronavirus, in het vroege voorjaar van 2020. is de Fonteinkerk gestart met een Stiltemoment. In de zomermaanden continueerden wij dit op vrijdagavonden, in combinatie met een expositie in Huis van Zuid. In het najaar van 2020, met langer wordende avonden, meer beperkende maatregelen en Advent in het verschiet, startten een volgende serie Stiltemomenten.

Het kabinet kondigde op 14 december jl. een strikte lock down af, met vergaande beperkende maatregelen, voor de periode tussen 15 december 2020 en 19 januari 2021. Het moderamen van de Fonteinkerk heeft zich over de situatie beraadden en volgt de richtlijnen van de overheid en het CIO. Tot 19 januari a.s. zullen de vieringen alleen online te volgen zijn.

Om toch present te zijn, voor gemeenteleden en onze omgeving, organiseert de Fonteinkerk daarom opnieuw Stiltemomenten. De kerk is van maandag tot en met vrijdag open tussen 19 en 21 uur en op zondagen tussen 14 en 16 uur. Om de stilte van de kerkzaal te ervaren, voor een gebed of om een kaarsje te branden. Welkom!

Uiteraard zijn tijdens het Stiltemoment de voorzorgsmaatregelen rond het Coronavirus van kracht.

Wil je meer weten over het Stiltemoment, neem dan via het CONTACTFORMULIER contact met ons op.

.