Gebedsdienst Oekraïne 24 april

Zondagmiddag 24 april bidden en ontmoeten met Oekraïense vluchtelingen

Op de zondag waarop het orthodoxe Paasfeest wordt gevierd nodigen Amersfoortse kerken iedereen uit om met Oekraïense vluchtelingen te komen bidden voor vrede en hoop. Na de gebedsdienst is er gelegenheid hen te ontmoeten. Vluchtelingen van de locaties op de Zonnehof en Plotterweg worden uitgenodigd. Maar ook vluchtelingen die bij particulieren verblijven, evenals vrijwilligers en tolken, zijn van harte welkom.

Plaats/tijd:

• zondagmiddag 24 april 15.00u: St Joriskerk, Hof 1: gezamenlijke oecumenische gebedsdienst
  • aansluitend lopen om ca 16.00u lopen we naar de St Franciscus Xaveriuskerk, ’t Zand 29; ontmoeten tot uiterlijk 17.15u.

Tip: installeer de gratis vertaal-app pryv.it op je smartphone!

Voor meer informatie, email naar: mail of bel met Jennie Harmelink, tel 06 40307382.