Liverstream met nieuwe apparatuur

Op de achtergrond is veel werk verzet, de nieuwe camera’s zijn geïnstalleerd, bekabeling getrokken, regie-apparatuur geplaatst en aangesloten. Nu kunnen we beginnen, livestreams van vieringen en evenementen vanuit de Fonteinkerk met goed en stabiel beeld en geluid. Zondag a.s. zal de eerste viering in beeld worden gebracht, niet meer via YouTube maar rechtstreeks op onze eigen website. Ga direct naar https://fonteinkerk-amersfoort.nl/meekijken/, de uitzending start dan op zodra het systeem live wordt geschakeld.

Natuurlijk zal het even wennen zijn, de beamers en streamers zullen zich de apparatuur eigen moeten maken. Enkele schoonheidsfoutjes zijn daarom niet uitgesloten, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Binnenkort infomeren wij u over de manier waarop bezoekers in beeld kunnen komen en hoe we er voor zorgen dat mensen die niet in beeld willen komen buiten beeld blijven.

De kerkenraad wil haar dank uitspreken aan alle gemeenteleden die in de afgelopen periode veel tijd hebben gestoken in dit project. Zeker tijdens de periodes van lock down voorzag het systeem in de behoefte om thuis toch met de viering verbonden te kunnen zijn.

fonteinkerk welkomdigitale fontein