De Fonteinkerk krijgt een kerkapp!

We hebben leuk nieuws: de Fonteinkerk krijgt een eigen app voor smartphone of tablet. Hiermee bouwen we op een eigentijdse manier verder aan onze gemeenschap van de Fonteinkerk. We verwachten hiermee o.a. onze interne communicatie en het collecteren enorm te verbeteren en te vereenvoudigen. Al vele kerken, waaronder een aantal wijkgemeenten van de Protestantse Gemeente Amersfoort, zijn ons voorgegaan met positieve ervaringen. Er zijn meerdere apps op markt, de Fonteinkerk heeft gekozen voor de app van Donkey Mobile.

We willen ermee beginnen vanaf januari 2024. De aftrap gemeentebreed is gepland voor zondag 7 januari a.s. na de viering. De werkgroep Kerkapp Fonteinkerk zal dan de app presenteren en uitleggen. Een heel aantal gemeenteleden-ambassadeurs zullen aanwezig te zijn om vragen te beantwoorden en te helpen bij het installeren en gebruik.

Wil je meer nu al meer weten over de app? Vul dan het contactformulier van de website in.

Hartelijke groet, de werkgroep Kerkapp Fonteinkerk.

Gert-Jan Geerse, Anita Oldhoff, Henriek Mak en Margriet Drent