Terugblik Gemeentezondag 2021

De zon scheen volop, tijdens Gemeentezondag, tijdens én na de viering, in de Tuin van Zuid en op het plein voor de kerk. Wij kijken terug op een mooie dag, die in het teken stond van ontmoeting, Welkom terug. Terugkijkend durf ik te stellen dat het gelukt is elkaar te Ontmoeten. Wim zette in de viering een inspirerend tijdsbeeld neer en stuurde ons met een prikkelende vraag op pad: waar kom jij in je leven God tegen? Een vraag die levenslang geldt, aldus Wim. Goed om daar eens over na te denken en van gedachten over te wisselen. Wordt ongetwijfeld vervolgd!

Tijdens de Ontmoeting genoten we van een heerlijke lunch (dank, Tineke Westerveld, Wilka Schinkel en Renske Zandberg), stond FONS terecht in het zonnetje voor hun inspanningen tijdens de afgelopen anderhalf jaar, trakteerden Henk Veldman en Hanneke den Held ons op een concert in de kerkzaal, was er een heuse zangworkshop van Marnix Ruiter en zorgden Carla van Ee en Leon de Bruin voor een dynamische karaoke waar niet alleen kinderen zich aan waagden.

Ook werd Willem Oldhoff in het zonnetje gezet. De kerkenraad reikte hem het draaginsigne in goud van de Protestantse Kerk Nederland uit, voor een carrière in het kerkelijk leven die zo’n 40 jaar en vele functies omvat. Een carrière die wordt voortgezet, want nog altijd verzorgt hij de ledenadministratie van onze wijkgemeente. Nogmaals een felicitatie voor deze welverdiende onderscheiding.

fonteinkerk welkomdahlia