Digitale media

De Fonteinkerk onderkent dat digitale media een onderdeel vormen van kerk zijn in deze tijd. De manier waarop is volop in beweging, daar denken wij over nu. Binnen onze wijkgemeente, binnen de Protestantse Gemeente Amersfoort, binnen de classis Utrecht en op landelijk niveau binnen de Protestantse Kerk in Nederland. De eerste stappen hebben we gezet binnen het project De Fontein, nadenken deden we in de vorm van een symposium met als titel ‘Digitale media: valse profeet of reddende engel.’ Via de buttons hieronder kunt u naar beide projecten doorklikken.

Ook zijn wij trots op de livestream van onze vieringen, een manier van uitzenden die wij in 2021 hebben geïntroduceerd. Met state-of-the-art apparatuur, door onze gemeente zelf bekostigd. Klik op de button om naar de stream te gaan.

Wilt u meer informatie? Vul dan het contactformulier van deze website in.