In Huis van Zuid vindt een keur aan activiteiten plaats. Een overzicht van deze activiteiten vindt u in de agenda van deze website. Ook worden middels een emailnieuwsbrief activiteiten aangekondigd. Via onderstaand formulier kunt u zich abonneren op deze nieuwsbrief.

Na het invullen van het formulier ontvangt u een email ter bevestiging. Het gebeurt regelmatig dat deze email in uw spambox belandt. Pas na het bevestigen is uw inschrijving definitief, dus controleer uw spambox regelmatig.

20151028_logo_huisvanzuid

Inschrijven activiteitennieuwsbrief

Door dit formulier in te vullen en te verzenden schrijft u zich in voor de activiteitennieuwsbrief van de Fonteinkerk / Huis van Zuid.

Please wait...

Fijn dat u zich hebt aangemeld voor de activiteitennieuwsbrief van de Fonteinkerk / Huis van Zuid. U ontvangt een e-mail om uw inschrijving te bevestigen, pas daarna is uw inschrijving volledig.