Kerst 2022 in de Fonteinkerk. Met een mooie viering op Kerstmorgen waarin Ds. Wim Verschoor ons liet nadenken over leiding geven, de spotlight op Jozef zette en FONS dat bijzondere kerstliederen zong. En na de bekende jaren weer eens in een volle kerk!U kunt de viering in zijn geheel terugkijken via deze LINK.

Maar ook met het project adventsschilderen, waarin de voormoeders van Jezus een gezicht kregen. Diezelfde voormoeders Bathseba, Ruth, Rachab en Tamar die gedurende adventsweken een voor een centraal stonden in de bloemschikking die de Bloemengroep stap voor stap opbouwden (de volledige serie foto’s en teksten vindt u HIER).

En natuurlijk met de spetterende kerstmusical “Herders sta op!”, met kinderen, jongeren en volwassenen die speelden, zongen, musiceerden, regisseerden en decor bouwden. Ook de kerstmusical in zijn geheel terug te kijken, klik HIER om naar Kerkdienstgemist te gaan