Dit evenement is onderdeel van een serie.

Stiltemomenten in de Adventstijd

04dec19:0021:00Stiltemomenten in de AdventstijdOm de stilte te ervaren, een kop koffie te drinken of bij te praten.

Details van het evenement

StiltemomentKort na het begin van de beperkende maatregelen rond het Coronavirus, in het vroege voorjaar van 2020. is de Fonteinkerk gestart met een Stiltemoment. In de zomermaanden continueerden wij dit op vrijdagavonden, in combinatie met een expositie in Huis van Zuid. Tijdens de Adventstijd organiseert de Fonteinkerk opnieuw een serie Stiltemomenten.

Op de vrijdagen  27 november en 4, 11 en 18 december is de kerk open tussen 19 en 21 uur. Om de stilte van de kerkzaal te ervaren, een kaarsje te branden, een kop koffie of thee te drinken of een ontmoeting. Welkom!

Uiteraard zijn tijdens het Stiltemoment de voorzorgsmaatregelen rond het Coronavirus van kracht.

Wil je meer weten over het Stiltemoment, neem dan via het CONTACTFORMULIER contact met ons op.

(Vrijdag) 19:00 - 21:00(GMT+00:00)

Get Directions