40-dagen kalender voor u!

Een mooie 40- dagen kalender, een cadeau van VDO, om mee op weg te gaan vanaf 17 februari (Aswoensdag) naar Pasen (4 april). De kalender is een uitgave van de PKN, met als titel” Ik ben er voor jou”. “De veertigdagentijd is een tijd van bezinning. We staan stil bij het leven van Jezus. Hij heeft ons laten zien wat barnhartigheid is: de hongerigen eten en de dorstigen drinken geven, de naakten kleden, de vreemdelingen onderdak bieden, de zieken verzorgen, de gevangenen bezoeken en de doden begraven. Zo inspireert Hij ons tot op de dag van vandaag. Kortom voor elke dag een mooie tekst om te lezen, om bij te mediteren of inspiratie op te doen.

Er ligt een stapeltje kalenders in de kerk, op de tafel in de entree of ontmoetingsruimte. De kerk is open tijdens het Stiltemoment; een mooi moment om een kaarsje aan te steken en meteen een kalender mee te nemen. Voor degenen die niet in de gelegenheid zijn om een kalendertje op te halen, we willen ze met alle liefde even brengen. Bel dan met Mariëtte Christophe of Roeleke de Witte. Een e-mail sturen kan natuurlijk ook!

Meer weten over VDO (Vorming Door Ontmoeting)? Klik dan hier.

kerkbalans 2021corona