Wie nodig jij uit deze zomer?

Voor velen is de zomervakantie een periode om naar uit te kijken, lekker met het gezin of vrienden op vakantie. Maar anderen zien er als een berg tegenop. Hun sociale netwerk is op vakantie en activiteiten en vrijwilligerswerk liggen stil. Voor hen zijn de zomermaanden vaak een eenzame, stille periode, zeker wanneer er toch al weinig contacten waren.

Daarom de actie ‘Wie nodig jij uit deze zomer?’.

Door bijvoorbeeld via een kaartje, verkrijgbaar via de diaconie, mensen met een klein sociaal netwerk uit te nodigen voor een kopje koffie bij u thuis of op een terrasje, of voor een andere leuke activiteit laat je merken dat hij/zij niet vergeten wordt.

Wees geen toeschouwer in de stille, eenzame vakantiemaanden van uw kerkleden of buurtgenoten, maar neem initiatief. Vaak kan een simpel kopje koffie al een wereld van verschil maken.

Meer informatie? Stuur een email naar de Diaconie van de Fonteinkerk.

ik nodig je uit