ToZ – Tieners op Zondag, speciaal voor jongeren zoals jij

In de kerk komen jongeren samen om plezier te hebben, te luisteren naar elkaar, elkaar wat te vertellen, bijzondere mensen uit te nodigen en soms even stil te staan bij mensen met wie het minder goed gaat. Soms kijken wij een goede film, doen wij een spannend spel, beleven wij Moederdag of zoeken wij de ouderen op en gaan pannenkoeken voor ze bakken. Gewoon omdat het kan!

En met Pasen – het belangrijkste feest van de kerk- hebben wij onze jaarlijkse ‘Stand-Up’: creatief voor elkaar opkomen. Zo laten wij -jongeren- zien en brengen wij in praktijk dat wij geloven in elkaar en in iets wat wij ‘God’ noemen… Een preview van zo’n Stand-Up vind je hieronder!

De Fonteinkerk is dus niet een gewone kerk. Een beetje gek, bijzonder en gedurfd. Op zo’n twaalf zondagen per jaar, om 10 uur: Tieners op Zondag (ToZ).

Wil je een keer komen kijken? Ben je nieuwsgierig naar de thema’s (zie kader)? Wil je meer weten over ToZ? MAIL dan naar Leon of neem een kijkje op onze Facebook-pagina.

Dus…zit je op de middelbare school en heb je een beetje lef? Dan kan de Fonteinkerk leuk en inspirerend zijn.

ToZ agenda 2023-2024

zaterdag 2 september, 18 uur
ToZ BBQ

zondag 3 september, 15 uur