Muziek en Ontmoeting: Klezmer Trio "Die Drei Dudelim"

05nov12:0014:00Muziek en Ontmoeting: Klezmer Trio "Die Drei Dudelim"Drie vrienden met hartstochtelijke muziek!

Details van het evenement

Klezmer Trio “Die Drei Dudelim” in de Fonteinkerk

Op 5 november gaat u tijdens Muziek en Ontmoeting genieten van Klezmer door het trio Die Drei Dudelim. Die Drei Dudelim zijn graag geziene gasten in de Fonteinkerk; al meerdere keren wisten zij activiteiten in de Fonteinkerk op te luisteren met hun swingende en melancholische Klezmer muziek. En ook deze keer belooft het weer een fantastisch concert te worden. U bent van harte uitgenodigd om dit bijzondere concert bij te wonen en natuurlijk ook uw buurtgenoten, kennissen, familie en vrienden!

Het trio ‘Die Drei Dudelim’ werd in 1994 opgericht door drie vrienden. Aanvankelijk vormde geïmproviseerde muziek met jazzinvloeden het grootste deel van het repertoire. In de loop van de jaren werden de musici meer en meer gegrepen door de klezmermuziek. Deze hartstochtelijke muziek werd al snel de kern van hun repertoire en is inmiddels vastgelegd op 3 cd’s.

YARON DE BOK: VIOOL, GITAAR, MANDOLINE EN ZANG
MERLIJN VAN SPENGEN: GITAAR, KLARINET EN ZANG
MARNIX VAN DER LEEST: CONTRABAS, GITAAR EN ZANG

Meer informatie omtrent “Die Drei Dudelim” vindt u HIER.

Alle reden dus om deze Muziek en Ontmoeting te komen luisteren. En natuurlijk ook vanwege de heerlijke lunch na afloop van het concert! U komt toch ook?

(Zondag) 12:00 - 14:00(GMT+00:00)

Get Directions