Muziek en Ontmoeting: Festival of Lessons and Carols

17dec12:0014:00Muziek en Ontmoeting: Festival of Lessons and CarolsFons, Henk Veldman, Wim Verschoor, Berit Renkema, Jeanette Lely

Details van het evenement

Festival of Lessons and Carols in de Fonteinkerk

Je kunt er inmiddels de klok op gelijk zetten: even vóór Kerst klinken er in de Fonteinkerk Lessons and Carols! Ook dit jaar heeft de tienkoppige projectformatie Fons weer een aantrekkelijke verzameling Carols ingestudeerd. Van oud (De Victoria) tot hedendaags (Stopford) en van door-en-door Engels (Rutter) tot het puikje van laat-barok Duitsland (Homilius). Uiteraard is er ook weer ruim gelegenheid om samen te zingen. Henk Veldman zal Fons bij een aantal carols op het orgel begeleiden en uiteraard ook de samenzang. Na dit Festival of Lessons and Carols sluiten we af met een heerlijke lunch en dan kan wat ons betreft de Kerst beginnen!

Het Festival of Lessons and Carols begint om 12.00 uur. U bent van harte welkom vanaf 11.30 uur in de Fonteinkerk aan de Robert Kochstraat 4 in Amersfoort!

Alle reden dus om deze Muziek en Ontmoeting te komen luisteren. En natuurlijk ook vanwege de heerlijke lunch na afloop van het concert! U komt toch ook?

(Zondag) 12:00 - 14:00(GMT+00:00)

Get Directions